środa, 25 lutego 2015

Nowości w Biedronce :)

Dziś będąc w Biedronce dojrzałam nowo postawioną szafę Bell. Tzn. "szafę" to może za dużo powiedziane, ale jest fajnie wydzielona część na półkach :) U mnie taka szafa podejrzewam że powstała dziś albo najwcześniej wczoraj, bo testery to nówki sztuki a i braków raczej żadnych nie zauważyłam. Także bardzo przyjemnie się wszystko oglądało :) 





Można znaleźć tu dosłownie wszystko! Poniżej zdjęcia szczegółowe:





















No i tu powiem Wam, że dałam ciała bo nie wiem jak ja to zrobiłam, że nie ma w przybliżeniu zdjęć pudrów brązujących i matujących oraz bazy pod makijaż i pod cienie. No klops, ale postaram się jutro zrobić jeszcze zdjęcia i tu dodać :)

Przyznam szczerze, że najbardziej zainteresowały mnie róże - zmacałam je, wszystkie 3 kolory są piękne, ale wydają mi się jakoś delikatne, nie wiem czy ładnie będą wyglądać na twarzy. Druga rzecz, która mnie zainteresowała to podkłam Illumi Corrector - jest to podkład rozświetlający i nie wiem czy  na mojej tłustej skórze nie będę się świecić jak psu jajka, ale chciałabym nadać twarzy trochę "życia", tzn ogólnie muszę matować, ale może rozświetlenie też będzie dobrze wyglądać? Nie wiem sama.

Dzisiaj nic nie kupiłam, ale nie wiem czy nie skuszę się na te róże :)

Widziałyście już te kosmetyki u siebie w Biedronkach? Macie chęć coś z tego kupić? A może już coś wypróbowałyście? Jeśli pisałyście o czymś z tego na blogu to dajcie linka, chętnie poczytam :)


A jeżeli chcecie wypróbować bazę pod makijaż marki Balea to możecie się zgłaszać tu - KLIK

A może chcesz polubić na FB?? -> KLIK 

20 komentarzy:

  1. U mnie w mieście w każdej biedronce są te szafy. Już przejrzałam ofertę, ale poczekam na przecenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, a u mnie dopiero teraz wystawiają widać. Już wcześniej byłam w kilku Biedronkach i w żadnej właśnie nic nie było.

      Usuń
  2. u mnie w biedro nigdy nie ma tych pudrów transparentnych:(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w Biedronce też jest taka szafa, niektóre kosmetyki wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wyglądają zachęcająco ale boję się, że będzie u mnie klapa.

      Usuń
  4. U mnie są dwie Biedronki, ale w żadnej nie ma szafy z kolorówką, na razie sama pielęgnacja:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może u Ciebie również będzie później tak jak u mnie.

      Usuń
  5. Byłam dzisiaj w Biedronce i u mnie takiej szafy nie widziałam, ale to pewnie dlatego, że byłam w mniejszej, a są jeszcze dwie większe Biedronki to tam mają więcej kosmetyków :) Pięknie to wygląda wszystko tak ładnie poukładane, ciekawe jak długo taki stan się utrzyma :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie jeszcze nie ma tych szaf. Ja chodziłam wcześniej do mniejszych i większych i nic nie było.
      Pewnie długo taki widok się nie utrzyma :) Wiadomo jak to ludzie, wybierają, przewracają, nie odkładają na miejsce... A Biedronka to nie dorgeria, więc pewnie nie będą tak pilnować porządku. Oby tylko ludzie nie otwierali i nie macali pełnowartościowych produktów. Jestem w szoku, bo praktycznie przy każdym kosmetyku jest tester, więc jest jak sprawdzić.

      Usuń
  6. mam 2 róże z Bell i jak dla mnie są genialne :) trwałość jest nawet lepsza niż w przypadku Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, to dobrze że piszesz, to chyba się skuszę na wszystkie 3 :)

      Usuń
  7. U mnie też są te kosmetyki. Ale raczej mnie do nich nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. eee no fajnie:) dawno mnie w biedronce nie było, czas to zmienić ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie ma, ale jak będzie chętnie zajrzę co fajnego mają

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się, że biedronka idzie do przodu i wprowadza nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam :D Byłam nieco zaskoczona, ale dla mnie pozytywnie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam czegoś takiego u siebie, może dlatego, że dawno mnie w Biedronce nie było :P ale po tym poście na pewno tam zawitam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebawem bedę w Polsce i z pewnością zajrzę do biedronki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)