czwartek, 8 maja 2014

Ostatni tydzień promocji w Rossmannie -49% :) i promo w Biedronce :)

No dobra, chyba nie myślałyście że ominie mnie ostatni tydzień promocji w Rossmannie? :) Kogo jak kogo, ale mnie?? ;)




Generalnie wybrałam się tylko po dwie pomadki Maybelline Color Whisper i ewentualnie jakiś lakier, jakby kolor wpadł mi w oko. A z czym wyszłam??




No tak, ciut więcej niż zakładałam, ale nie jest źle :)

- dwie pomadki Maybelline Color Whisper kupiłam, a jakże by inaczej! Ale zawiodłam się. W sklepie wydawało mi się, że nadają delikatny kolor ale dają taką soczystą, błyszczącą poświatę a w domu się okazuje, że to kolor, nawet nie całkiem delikatny, pomadka szybko się wchłania więc na ustach czuję jakbym nic nie miała, czyli właściwie nie czuję nic... A właściwie to czuję potrzebę, że muszę czymś usta posmarować... Nie tak to miało wyglądać, przynajmniej w moim wyobrażeniu;

- pomadka Wibo Eliksir, tutaj skusiłam się na nudziaka, jeszcze w domu jej nie próbowałam trochę zniechęcona powyższymi pomadkami;

- błyszczyk Miss Sporty - fajna brzoskwinka;

- lakier Eveline minimax nr 685;

- lakier Wibo Extreme nails nr 171;

- lakier Lovely UV Shine nr 8;

- odżywka do paznokci ale nie mogę jej teraz znaleźć :)


Musicie wybaczyć mi to lekko krzywe zdjęcie ale synek co chwilę wystawiał łapkę i mi przesuwał wszystko ;)


A Wy zrobiłyście duże zakupy?Ja już się cieszę, że koniec tych promocji bo można przez nie zbankrutować :)

Ale żeby jeszcze było mało to widziałyście gazetkę Biedronki?? -> KLIK  :) byłam dzisiaj ale u mnie akurat było tylko kilka rzeczy wystawione. Widziałam te szczotki do mycia twarzy, 20 zł to tanioszka, ale stwierdziłam że mi to jednak nie potrzebne.





10 komentarzy:

  1. ja właśnie myślałam o tej szczotce, ale niedawno kupiłam inną niestety nie elektryczną:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką zwykłą też miałam. Raz byłam zadowolona a innym razem skórę miałam bardziej podrażnioną i wysypaną więc zrezygnowałam.

      Usuń
  2. mam szczotkę już z Biedronki :) u mnie z Rossmanna 2 lakiery i szminka do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj znać szybciutko jak ją wypróbujesz :) W sumie za 20zł to pewnie się opłaca.

      Usuń
  3. Już od dłuższego czasu mam dwie pomadki Maybelline i o ile efekt bardzo mi się podoba, to moje usta wysuszają :/ Szkoda, bo to niby nawilżający balsam z kolorem, a działają gorzej niż matowe pomadki GR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziwnie, jedna pomadka jest fajna, natłuszcza a druga właśnie matuje i szybko wsiąka... No nic, zużyję, bo przecież nie oddam ;)

      Usuń
  4. Ja też kupiłam kilka lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ot i wsio? To wszystko? To ja swoich łupów z ostatniego tygodnia nawet nie pokazuję! Lakiery, lakiery i jeszcze raz lakiery ;) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pokazuj! Ja dużo nie kupowałam bo mam słabe paznokcie i czasami już w ten sam dzień muszę zmywać lakier - w najlepszym wypadku na następny dzień ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)