wtorek, 5 sierpnia 2014

Alverde, Aqua 24h Balance Cremegel Meeresalge, do cery normalnej i mieszanej

Dziś przedstawię Wam krem, który co prawda używałam razem w zestawie z żelem tej samej serii, ale wyszło tak, że napiszę o nich osobno :)


Alverde, Aqua 24h Balance Cremegel Meeresalge, do cery normalnej i mieszanej







Wkleję Wam tłumaczenie opisu ze strony DM:

Łączy odżywcze właściwości kremu z lekkością żelu. Szczególnie opiekuńczy, czyste oleje roślinne dają gładką w dotyku. Uczucie napięcia są zredukowane. Bilans opieki i wilgocią przynosi tłuszczu i wilgoci równowagę skóry normalnej i mieszanej w naturalny sposób z powrotem do równowagi.
Wodorosty są doskonale nawilżające, ponieważ wypełnić rezerwy wody w skórze szybko i poprawić długoterminową utratę wilgoci.

* 24 efekt nawilżający / wzrost nawilżenia skóry świadczy dermatologicznego badania 20 pacjentów po 2 tygodniach stosowania

Jak widzicie to tłumaczenie jest bardzo po polsku ale lepsze to niż nic ;) a kto umie niemiecki to proszę bardzo:













W sumie dałam go do denka czerwcowego, a uż tyle czasu minęła, że pora o nim napisać :) Niestety nic dobrego. Konsystencja żelu wydaje się dosyć lekka, ale nałożona na twarz zachowuje się dosyć dziwnie... A mianowicie czuję to tak, jakbym nałożyła jakiś ciężki krem. Niby matuje, ale czuję go na twarzy a przecież krem powinien się wchłonąć i tyle go widziano. A tu nie, ciężko jest na buzi. W dodatku nie wchłania się całkowicie a pozostawia taką dziwną warstwę. Niestety myślę, że był winowajcą ewidentnego zapychania mojej cery. Nawilżanie w miarę dobre, tzn jak dla cery normalnej i mieszanej to wystarczające, choć przy jakimś wysuszeniu się nie sprawdzi. Jak dla mnie bubel, nie mogłam go używać, więc oddałam mamie - jej nic nie straszne :)







Czy któraś z Was również go miała? Byłyście zadowolone czy jednak nie?

10 komentarzy:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)