poniedziałek, 17 lutego 2014

Moje nabytki z Drogerii DM i nie tylko :)

Samej mi do drogerii DM nie po drodze, ale dzięki uprzejmości mojej koleżanki Kasi mam kilka zdobyczy :)

Na tę paczkę cieszyłam się jak dziecko :) Listę sporządziłam sobie długą, niestety nie wszystko było dostępne na miejscu, ale i tak to co mam jest super, a resztę nadrobię innym razem :)

Nawet jeśli nie chcecie zobaczyć to i tam Wam pokażę :)




Kto nie dowidzi, to przytoczę bardziej szczegółowo :)



- Balea szampon Sensitive Aloe Vera
- Balea szampon Oil Repair
- Balea odżywka Oil Repair
- saszetka Oil Repair Express kur




- Balea tonik z kwasami owocowymi
- Alverde oczyszczająca pianka do mycia twarzy 3w1
- Alverde żel do mycia twarzy Aqua
- Balea żel pod prysznic z drobinkami peelingującymi



- Alverde krem do twarzy 24h Balance
- Alverde krem do twarzy Anti-Aging Q10
- Alverde olejek arganowy
- Balea baza teint perfektion

Na zdjęcie nie załapał się:
- Aleverde deo roll on


A ostatnio wpadły mi również do koszyka te 2 rzeczy:




- Sally Hansen Instant Cuticle Remover
- Gliss Kur, Ultimate Oil Elixir


Coś Was zainteresowało? Kilka kosmetyków Balea już używam i jestem bardzo zadowolona. Czekam aż mi się kremy pokończą to się wezmę za te :)

34 komentarze:

  1. Z DM wolę kosmetyki Balea, głównie żele i szampony. Fajne działanie i boskie zapachy ;) Za to jakoś mi nie po drodze z Alverde, chociaż mają dokładnie takie masła do ciała jak lubię. Kosmetyków do twarzy szukam jednak w aptece :) Ale zakupy fajne, kilka produktów mam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dopiero moje pierwsze sztuki, mam nadzieję że nie ostatnie :)

      Usuń
    2. Co to jest za drogieria DM?

      Usuń
    3. To sieciowka drogeryjna. Jest np w Niemczech czy w Czechach. Coś jak u nas Rossmann, tyle że oni Rossmanna też mają oprócz tego :)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jak się spisze Oil Repair Express kur, miałam odżywkę, Uwielbiam ją. Ten Express kur jest do jednorazowego użycia? W jakiej jest cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze je nie używałam. A teraz akurat szampon i odżywkę mam w użyciu. Tak, Express jest jednorazową sztuką. Nie powiem Ci w jakiej cenie bo moja koleżanka kupowała na raty a z tego akurat nie było paragonu, ale pewnie niedużo :)

      Usuń
    2. Szamponu nie miałam, ale odżywa według mnie jest genialna! Jak będę w DMie to wrzucę do koszyka tej Express kur, ale wcześniej zobaczę jaki ma skład ;-)

      Usuń
    3. Skład to ważna rzecz, ja na składy nie patrzę. Trzeba będzie zacząć.

      Usuń
    4. Mogłabyś napisać mi skład? Ponieważ nie znalazłam w internecie.

      Usuń
    5. Proszę bardzo: Aqua, Cetyl alcohol, glycerin, butyrospermum parkii butter, cocoglycerides, argania spinosa kernel oil, cetrimonium chloride, panthenol, buhentrimonium chloride, hydrolyzed wheat protein, cera alba, parfum, hydroxycetyl hydroxyethyl dimonium chloride, dipropylene glycol, citric acie, sodium benzoate. Mam nadzieję że żadnych błędów nie zrobiłam :)

      Usuń
    6. Dziękuje bardzo :-) Szkoda, że na 3cim miejscu ma gliceryne :( Ale i tak dam mu szanse i kupie go jak bede w DM :)

      Usuń
    7. Proszę :) ja tam szczerze na składach się nie znam, ale czy w produktach do włosów to źle?

      Usuń
    8. Nie jest to tragedią :-) http://wizaz.pl/chemia/view.php?id=1361

      Usuń
  3. Życzę Ci, żeby żel do twarzy który kupiłaś sprawdził się lepiej niż ten mój ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o tym z peelingiem? :) Ja akurat na peeling się nie nastawiam, bo pewnie nic nie poczuję, ale niech chociaż dobrze umyje :)

      Usuń
    2. Dagmara powiem Ci że ten jest świetny! I tych odrobinek jest dużo, więc skóra gladziutka że hej :)

      Usuń
  4. Ja od ubiegłego roku używam kosmetyków Balea i w tym czasie trafiłam na kilka "przeciętniaków", ale i na produkty które bardzo polubiłam :) Kosmetyki Alverde też mnie kuszą, ale mam taaaakie zapasy, że teraz chyba po nie nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to podziel się wiedzą :) Napisz, które bardzo lubisz a które nie :) przyda mi się ta wiedza :)

      Usuń
  5. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, jeśli kiedyś będę miała okazję zrobić zakupy niemieckich kosmetyków to z pewnością skuszę się na coś z Alverde, bo z Balea już kilka produktów miałam okazję poznać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja następnym razem mam nadzieję przygarnąć więcej żeli pod prysznic, bo teraz jakoś zbytnio na tym się nie skupiłam :)

      Usuń
  6. No całkiem długa ta lista :) Ciekawa jestem produktów Balea - jak się sprawdzą, zatem czekam na recenzje w liczbie mnogiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprędzej napewno będą recenzje szamponu i odżywki Oil Repair bo są już w użyciu :) Chyba że żel-peeling je wyprzedzi ;)

      Usuń
  7. niemieckich kosmetyków nie mam prawie wcale - niedawno wpadły mi 3 ciekawe, w tym jeden krem pod oczy Balea - zapowiada się świetnie :)
    A gliss kur i żel sally hansen mogę szczerze polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy Balea? Nieslyszalam :) jak się sprawuje?
      A Gliss kur i Sally Hansen już wypróbowane i zrobiły bardzo dobre wrażenie :)

      Usuń
  8. Hahaha :D Słynna torba z DM :D
    Jak na złość nic z tego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo tego! :) ja jeszcze nie miałam nic z balea i alverde a słyszałam o nich tyleee dobrego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I napewno nie bezpodstawnie! Dziś pierwszy raz użyłam tego żelu do kąpieli z drobinkami peelingujacymi o zapachu jabłka i cynamonu - no pachnie obłędnie! Aż by się chciało go jeść! :)

      Usuń
  10. jak ja Ci zazdroszczę, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używanie ich to naprawdę przyjemność :) a jeszcze tylko dopiszę, że zaopatrze się chyba w jakieś żele do mycia i coś do włosów z Balea czy Alverde - zakup na Allegro a odbiór niedaleko mnie więc z braku laku mam na wyciągnięcie ręki :)

      Usuń
  11. Widzę dużo znajomych kosmetyków z Balea i Alverde ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)