środa, 5 listopada 2014

Jak wykorzystać niechciane odżywki lub maski do włosów :) Balea do włosów farbowanych, Ruska Bania - rewitalizująca maseczka do włosów jajeczno - śmietanowa

Każda z nas pewnie trafiła na odżywkę bądź maskę, która kompletnie się u niej nie sprawdziła. Nie robiła tego, co ma robić, a w dodatku może i robiła gorsze rzeczy? W to nie wnikam. Ale co zazwyczaj robimy z kosmetykami, które się u nas nie sprawdzają? Oddajemy je komuś innemu. I to jest ok, ale równie dobrze, można te odżywki wykorzystać. Jak? Jeśli jeszcze się nie domyślacie, to czytajcie dalej :)




Moje ostatnie nieudane odżywki i maseczki to Balea do włosów farbowanych oraz Ruska Bania - rewitalizująca maseczka jajeczno - śmietanowa. O tej pierwszej pisałam tu -> KLIK natomiast o tej drugiej nic nie pisałam i na pewno nie doczeka się osobnej recenzji, więc podsumuję ją jednym słowem: BEZNADZIEJA! Nie kupujcie! Robi to samo, co inna maseczka z tej serii, pisałam o niej tu-> KLIK  czyli jedno wielkie nic! Dlatego też, zużyłam ją do czego innego :) No dobra, ale do czego by tu zużyć jakie nieudane wyrzutki włosowe? Są one doskonałym zamiennikiem żelu do golenia :)








O używaniu oliwki do golenia nóg pisałam już tutaj -> KLIK ale jeśli nie macie pod ręką ani żelu do golenia, ani oliwki to z doskonałym powodzeniem możecie użyć do tego odżywki do włosów. Po nasmarowaniu nóg odżywką maszynka do golenia sunie po nogach gładko i szybko. Jest dobry poślizg, maszynka goli dokładnie. W dodatku nie nabawimy się żadnych podrażnień ani krostek (przynajmniej ja). Co prawda odżywka już nie powoduje tak jak oliwka, że mogę nogi golić rzadziej, ale odrastające włoski są miękkie i nie kłują.

Naprawdę uważam, ze to doskonały sposób na zużycie niechcianego kosmetyku. Próbowałyście może tego sposobu? A może próbowałyście golić nogi na oliwkę? Dajcie znać w komentarzu :)

9 komentarzy:

  1. Znam ten sposób bo sama tak wykorzystuję nieudane kosmetyki do włosów! :D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, ze próbowałam :) Na oliwkę jeszcze nie, ale na maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na oliwkę w moim przypadku się nie sprawdza, ale odżywkę do golenia wykorzystuję bardzo chętnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak ja również próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)