poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Moje weekendowe SPA - mowanie :)

Czemu weekendy tak szybko mijają?  :) Ani się obejrzałam a tu już trzeba było wracać do domu. Koniec masaży i innych przyjemności :)




A było przyjemnie :) W Bagińscy Spa można zadbać o siebie od stóp do głów :) Basen, sauna, jacuzzi, siłownia a do tego spacery po lesie oraz morze! Uwielbiam! Co prawda nad morzem tak wiało, jakby chciało mi głowę urwać, ale i tak przyjemne, czyste powietrze nadrabia te drobne niedogodności ;)











Były robione i rączki i nóżki... Buzia również, ale tu akurat nie mam zdjęć. Miałam także masaż całościowy wyszczuplająco-antycellulitowy ale tu też zdjęć nie ma ;) po masażu spodziewałam się rozmiaru mniej ;) ale wiadomo, można sobie tylko pomarzyć ;) co nie zmienia faktu, że ten masaż był wspaniały, trwał prawie godzinę i tylko się relaksowałam. 












A wieczorami... Jak się 8 babek zebrało w barze to wiadomo, było wesoło ;)









Polecam wszystkim taki babski weekend, czy to w Spa czy też i bez tego. Cudownie można odpocząć i się zrelaksować. A co najważniejsze można zatęsknić za mężem i dziećmi ;) Ominęły mnie co prawda poznańskie targi, ale nie szkodzi - na szczęście Gosia Dezemka coś dla mnie kupiła, wiec jestem bardzo zadowolona (Gosiu jeszcze raz dzięki!). Może na następne uda mi się dotrzeć :)

A czy Wy jeździcie do Spa? Lubicie to? A może macie jakieś fajne miejsca do polecenia?


,

2 komentarze:

  1. Każdy chciałby zaznać odrobiny takiego relaksu, moze i kidys mnie spotka taki super odpoczynek, mega zazdroszcze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie sama też.zazdroszczę i żałuję, że już się skończyło :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)