wtorek, 21 stycznia 2014

L`Oreal, Elseve Volume Collagene, szampon nadający objętość

Nie oczekuję od szamponu cudów. Ma dobrze myć, zmywać lakiery i brud i jak będzie ładnie pachniał to też będzie dobrze. Nie napalałam się na cudowną objętość, bo przeważnie jest to pic na wodę. I dobrze, bo ten szampon objętości nie nadawał żadnej.




 
Szampon dobrze zmywa wszystko z włosów, super mocno się pieni - co bardzo lubię i ma przyjemny zapach. Ja musiałam porządnie wypłukać włosy, bo zdawało mi się że ten szampon osiada na włosach ale w złym tego słowa znaczeniu - jakby były szorstkie i zmatowione. Nie odczułam żadnej cudownej mocy kolagenu - ani nie dodał moim włosom witalności i objętości, ani nie uniósł je u nasady. No dosłownie pic na wodę. Zadziałał po prostu jak zwykły szampon, to po co wypisywać różne cuda na kiju? Ok, może na czyjeś włosy to zadziała, ale nie na moje. 




Także jeśli ktoś nie oczekuje cudów od szamponu to żaden szampon mu nie straszny, ale jak ktoś chce faktycznie zwiększyć objętość włosów to już niech się dobrze zastanowi.

A Wy stosowałyście ten szampon lub odżywkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)