sobota, 14 grudnia 2013

Dzisiejsze zakupy :)

Dziś byłam na zakupach. Miało być tylko to, co potrzebne a skończyło się jak zawsze - do koszyka wpadło dużo więcej niż miało wpaść. No bo przecież i to potrzebne... i to... A to żel do mycia twarzy, a do płyn micelarny... I kilka innych rzeczy... 

Najpierw odebrałam zamówienie z apteki doz.pl - ceny może nie zawsze są super ale lubię tę aptekę za to, że jest duży wybór a potem przesyłają wszystko za darmo do wybranej przez siebie apteki - oczywiście musi być apteka ich z ich sieci, ale naprawdę jest z czego wybrać. Warunek jednak musi być - minimalna cena zamówienia wynosi 20zł.

Łupy z apteki:

- Fitomed, żel do mycia twarzy ziołowy, do cery tłustej  trądzikowej
- Fitomed, żel do mycia twarzy ziołowy, do cery suchej i wrażliwej




 - Dermika pharmatherapy, Sebumetic, płyn micelarny do oczyszczania twarzy i oczu, do cery tłustej i mieszanej






- AA Therapy, nawilżający płyn micelarny do oczyszczania twarzy i zmywania makijażu





- proderma, pichtowy płyn do higieny intymnej (mój ulubiony!)






W drugiej aptece wypatrzyłam:

- zimnotłoczony olej z nasion wiesiołka - mam zamiar rozpocząć kurację :)





- Tołpa botanic amarantus, nawilżająca maska rozświetlająca





- Tołpa dermo face, futuris 30+, maska-ekspres witalizująco nawilżająca na twarz, szyję, dekolt i biust






I tu się muszę przyznać - pierwszy raz dzisiaj poszłam do drogerii Hebe. Otworzyli ją w Szczecinie już jakiś czas temu ale nigdy nie było mi tam po drodze. Dziś nadszedł ten wielki dzień :) O! I właśnie mi się przypomniało, że zapomniałam kupić jednego płynu micelarnego, ale co się odwlecze to nie uciecze :)
Drogeria Hebe zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie i jak dotąd najmilej mi się robiło zakupy w Rossmannie to teraz przyjemnie będzie zachodzić także do Hebe. A co tam kupiłam?

- Eveline, hyaluron 4d, delikatna emulsja do demakijażu
- Ziaja Activ antyperspirant






- Catrice, aplikatory do cieni
- Sense&Body, pędzelek do kresek






- Catrice, prime and fine, baza pod cienie
- Bell, perfect skin, matująco-wygładzająca baza pod makijaż
- Essence crystal, eyeliner złoty





- zmywacz do paznokci o zapachu waniliowym
- palmer`s, cocoa butter formula o smaku czekolady








Uffff, trochę tego wyszło :) Narazie tak szybko w żadnym kosmetycznym mnie nie zobaczą. Chyba :) no ewentualnie jeśli będzie jakaś nagła potrzeba.


A może ktoś korzystał z tych kosmetyków, które dziś wkleiłam? Warto, nie warto?

6 komentarzy:

  1. Dermika Pharmatherapy to seria dermokosmetyków, które odbudowują prawidłową strukturę skóry, Linia SEBUMETIC to gama kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry mieszanej i tłustej. Preparat skutecznie pomaga walczyć z trądzikiem Od pierwszego dnia stosowania zelu a potem serum krostki sie zmniejszają a powstaje mniej. stosowanie kilka tygodni przynosi rewelacyjny efekt, nic tak nie skutkowało pięknie ja te produkty. Polecam szczerze bo to jedyne co działa, a testowałam dużo mazideł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całej serii nie używałam, ale płyn micelarny sprawdził się super.

      Usuń
  2. fajne zakupy, ja tez mam serie sebumetic i zadowolona rowniez jestem . płyn idealnie oczyszcza i nie wysusza ale sprawia ze skora jest znormalizowana. naparwde fajny efekt polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba będę musiała zakupić całą serię, oczywiście jak zuzyję zapasy a na to dłuuugo mi zejdzie ;)

      Usuń
  3. posiadam ten płyn sebumetic i jest po prostu idealna dla problematycznej skory. sprawia ze skora wydziela mniej sebum pojawia sie na niej mniej niedoskonalosci naparawde super produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)