niedziela, 29 grudnia 2013

Profarm, Proderma, Pichtowy płyn do higieny intymnej

Płyn do higieny intymnej to bardzo ważna rzecz. Mogę nie mieć żelu do mycia twarzy ale ten płyn muszę mieć (spokojnie można buzię umyć takim płynem do higieny intymnej).

Wypróbowałam już wiele, jednych szybko się pozbywałam, inne trzymałam do samego końca, ale do tej pory w tej kwestii nie miałam tak naprawdę żadnego ulubieńca. Zmieniło to się jak natrafiłam w końcu na pichtowy płyn do higieny intymnej.




Wg producenta:

Płyn do higieny zawiera olejek pichtowy o właściwościach przeciwzapalnych i antybakteryjnych oraz łagodne składniki myjące. Delikatniejszy od mydła, skutecznie je zastępuje, posiada fizjologiczne pH. Wzmacnia naturalny system ochronny błon śluzowych. Skutecznie łagodzi podrażnienia śluzówki. Zmniejsza ryzyko rozwoju infekcji o podłożu grzybiczym. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Działa kojąco na drobne zaczerwienienia oraz korzystnie wpływa na naturalną florę bakteryjną. 








I w moim odczuciu wszystkie zapewnienia producenta są spełnione. 

Prosta, plastikowa butelka z zamykanym wieczkiem umożliwia prostą aplikację. Dzięki przeźroczystej butelce doskonale widać ile płynu pozostało. Płyn jest bardzo delikatny a jednocześnie bardzo skuteczny - przyjemnie odświeża, łagodzi podrażnienia i koi skórę. Delikatnie się pieni. płyn jest dosyć rzadki, więc trzeba uważać przy aplikacji aby się za dużo nie wylało, ale po pierwszym razie już będzie wiadomo co i jak robić :) Co mnie dodatkowo urzekło w tym płynie to jego piękny leśny zapach! Ogólnie żadnych odświeżaczy w tym zapachu nie lubię, ale tutaj to go po prostu kocham! 

Cena jest moim zdaniem niska, można go dostać w granicach 8zł ale właśnie z dostępnością jest ciężko. W żadnej stacjonarnej drogerii ani sklepie go nie widziałam. Nawet w aptece. Natomiast jak wiadomo, przez internet wszystko można kupić i ten płyn również :) Ja zamawiałam go na stronie doz.pl

Z tej serii mam również tonik do twarzy i również jestem PRZEzadowolona :) ale o nim napiszę kiedy indziej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)