sobota, 28 grudnia 2013

Wysłać Patrycję na zakupy...

No niestety, tak to bywa - idę do sklepu po jedną czy dwie rzeczy a w koszyku ląduje jeszcze kilka innych, które nie były w planach :)

Lista była krótka: kosmetyki kąpielowe dla dzieci plus mleko dla synka.

A wyszło jak zawsze, czyli:




Rival de Loop, Hyaluron Booster, ampułki, koncentrat




Pędzel Sense&Body do zadań specjalnych (to mnie zaintrygowało :) )





Korzystając z -40% w Hebe dzisiaj na kosmetyki Bell to dołożyłam do koszyka na wypróbowanie:

Bell, Zoom Zoom Mascara:




Bell, Glam & Sexy, pomadka nr 44




Bell, Anti-Age & Shine, pomadka nr 030



Dodam, że pomadek nigdy nie kupowałam bo kojarzą mi się jakoś babcinie... Ale jako, że niby teraz te pomadki takie fajne to sprawdzę to :) Kolory wybrałam delikatne, bez szaleństw.








Jak zasmakuję w pomadkach to może uzupełnię zbiory i może pomadki wyeliminują błyszczyki z mojej kosmetyczki? Okaże się.


A Wy coś używałyście z powyższego zestawu?


2 komentarze:

  1. miałam ampułki, rewelacja;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja? Kurcze, no to może przeczytasz jutrzejszą notkę i jeszcze coś mi o nich napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)