wtorek, 17 grudnia 2013

Selective professional, szampon odbudowujący oraz odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych

W rodzinie mam fryzjerkę. Co prawda widzimy się co kilka miesięcy bo mieszka ok 100km ode mnie, ale już jakiś czas temu obiecała mi że da mi fajne, profesjonalne kosmetyki do włosów. Ok. Ucieszyłam się, bo fajnie jest wypróbować coś innego i chyba niezbyt łatwo dostępnego nawet w hurtowniach fryzjerskich - ja przynajmniej ich u mnie nie zarejestrowałam :)

Mowa o tym duecie:






Szampon:



Wg opisu producenta:




 Szampon odbudowujący do włosów zniszczonych - dzięki cennym składnikom o szczególnym działaniu zawartym w nowoczesnych płynnych substancjach ONcare Proteflux, Ceraflus oraz Vitaflux,  myje, chroniąc jednocześnie włókna włosów. Wykazuje działanie odżywcze, odbudowujące i wzmacniające oraz przywraca naturalną równowagę hydrolipidową. pozostawia puszyste, miękkie i zdrowe włosy.

Skład:




 I odżywka:




Opis producenta:


 Odżywka nawilżająca do włosów suchych - dzięki cennym czynnym składnikom o szczególnym działaniu zawartym w nowoczesnych płynnych preparatach ONcare Hydraflux oraz Vitaflux wykazuje głębokie działanie nawilżające oraz wzmacniające, dzięki czemu włosy stają się miękkie, lśniące i zdrowe.

Skład:



A teraz słów kilka ode mnie. Samo opakowanie proste, bez zbędnych udziwnień i ozdobników, co mi się bardzo podoba. Plastikowe tubki -  ta od szamponu z dziubkiem u góry, łatwo można dozować ilość wylewanego szamponu. Opakowanie odżywki bardziej miękkie, łatwo się wyciska, przy końcu opakowania za dużo nie zostaje w środku, a dzięki miękkiemu plastikowi łatwo można przeciąć go nożyczkami i już paluchami wygrzebać pozostałości odżywki. Przy pierwszym użyciu stwierdziłam, że chyba ciężko mi się będzie zużyć te kosmetyki do końca bo jakoś mi nie podeszły. Ok - mocno się pieni, zapach ładny, miły dla nosa, perłowy odcień szamponu, odpowiednia konsystencja - ani się nie rozlewa, ani nie trzyma się jak galareta, myje i oczyszcza włosy tak jak trzeba przy tym są miękkie i delikatne, ale po użyciu odżywki, jak już wszystko było spłukane a włosy podsuszone to fiu, fiu - zmieniłam zdanie :) W moim przypadku zapewnienia producenta zostały spełnione! Po stosowaniu równoczesnym tego szamponu i odżywki włosy były gładsze, mocniejsze, błyszczące. Wyglądały zdrowo i nie były obciążone ani oklapnięte. Lepiej się układają i rozczesują. Same zachwyty. Tylko jakoś za szybko mi się skończyły. pojemność: szampon 250ml, odżywka 200ml więc standardowo.

Aczkolwiek - jak gdzieś je spotkam to napewno kupię. A już w szczególności maskę :)

Dostępność: allegro, fryzjerzy mogą zakupić od producenta, nie zauważyłam ich w hurtowniach fryzjerskich.

Cena:
szampon 250ml ok 35zł, 750ml ok 60zł
odżywka 200ml ok  37zł, 750ml ok 70zł


A Wy się gdzieś spotkałyście z tymi kosmetykami?

2 komentarze:

  1. Mam ten zestaw, jeszcze z mleczkiem, ale jeszcze nie wyrobiłam sobie zdania, choć zazwyczaj służą mi produkty profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również, choć zdarzają się drogeryjne perełki, aczkolwiek to już maski do włosów a nie odżywki.

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)