wtorek, 31 grudnia 2013

Zapomniałam o ostatniej w tym roku bardzo ważnej rzeczy!

Już za chwilę naprawdę pójdę się dalej szykować ale chciałam Wam jeszcze na świeżo pokazać co mi dziś wpadło w ręce :) No dobra, może samo to mi nie wpadło, ale przy okazji jak odwoziłam dzieciaki do mojej mamy to chciałam zajechać do Drogerii Hebe po kilka rzeczy. Dziś było -40% ale L`Oreala i Catrice, ale jako że fundusze mocno ograniczone (bo przecież miałam już nic nie kupować) zrobiłam sobie listę co dokładnie chcę kupić.

Zadowolona stanęłam przed szafą Catrice a ona już przeczyszczona... No cóż... Wzięłam to, co zostało :)




Bandi, płyn micelarny




Catrice, róż do policzków




Catrice, kamuflaż




Catrice, podkład All Matt plus





Moja lista była sporo dłuższa. Było na niej również serum Dermedic Hydrain3 oraz puder rozświetlający Catrice i jeszcze kilka innych rzeczy ale plus ich nieobecności jest taki, że przynajmniej mam kilka złotych w kieszeni :)


A teraz już naprawdę idę się szykować :)


A Wy coś z tego używałyście?

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)