poniedziałek, 23 grudnia 2013

Hoł, Hoł, Hoł! Wesołych Świąt!

Uff! Udało mi się wyrwać z kuchni! Wszystkich ludzi ogarnęło świąteczne szaleństwo no to ogarnęło i mnie.

Co prawda na szczęście nie organizujemy w tym roku świąt u siebie, ale jakiś wkład trzeba mieć.

Od rana siedzę w kuchni i już powstały ciasteczka ślimaczki makowe, puszysty jabłecznik (ale coś widzę że chyba nie wyszedł taki jakby był na zdjęciu w necie) oraz piernikowy murzynek. Zostaje mi jeszcze jedno ciasto i muffinki. Do tego jeszcze śledzie i sałatka i to by było na tyle.

A więc, do czego zmierzam :)



Chciałabym złożyć Wam - podczytywaczom, którzy mam nadzieję niedługo się ujawnią i napiszą choć kilka słów w komentarzu ;) zdrowych i radosnych świąt.  Odpocznijcie, brzuchy napełnijcie, prezentami najbliższych obdarujcie i sami z prezentów się radujcie :) niezły rym ;)


WESOŁYCH ŚWIĄT!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy pozostawiony komentarz :) ale musisz wiedzieć, że mój blog to nie miejsce na Twoją reklamę. Nie wklejaj linku do swojego bloga, nie musisz - znajdę go :)